Monday, February 11, 2013

Memorialul "Cuxi" in Retezat

In fiecare an Clubul Alpin Roman Sectia Universitara Cluj organizeaza in luna februarie o tura in Retezat in memoria schiorului si alpinistului Alexandru Bradut Serban (Cuxi). Se merge de obicei la cabana Gentiana si de acolo, dupa ce se tine un moment de reculegere la crucea dintre cabana si Bordul Tomii, se pleaca in diferite ture in functie de nivelul si ambitiile participantilor.
Anul acesta a fost foarte multa lume asa ca noi am stat la cabana Pietrele unde am fost terorizati de un vulpoi flamand ce a furat din mancarea colegilor de tura. Poze cu el vedeti aici. Eu am aflat tarziu de existenta lui asa ca nu am reusit sa trag nici un cadru cu el dar mi-am propus sa ajung din nou la Pietrele cat de repede ca sa vad daca pot repeta isprava lui Dan Dinu (aici).
Nici vremea nu a fost cea mai grozava dar intr-o fereastra cu soare, intre coborari, am reusit sa scot ce vedeti mai jos.

In drumul de la Pietrele spre Gentiana
Aghi, blindata
Varful Pietrele aratandu-se printre nori
Tara tara vrem ostasi cu un rand de bolovani
Freeriderii muncind din greu  la deal
Printre forme ciudate ce aduc mai degraba cu OZNuri decat cu zapada
Valea Pietrele vazuta dinspre urcusul catre saua Pietricele
Saua Stanisoara
Varful Pietrele in soare
Cosmin isi scoate pieile si se pregateste de coborare
Dupa 5 minute de soare Pietrele e acoperit iar de nori
Bordul Tomii strajuieste orizontul
Desene in zapada
Bucura invelita in nori si saua Stanisoarei
Vedem o linie de urcare...
O ultima fortare a soarelui dupa care norii invaluie din nou valea aducand ninsoare