Tuesday, October 8, 2013

Ce am mai lucrat in ultima vreme...

Daca te-ai lua dupa ultima postare, cea din 4 iunie, ai zice ca m-am cam lasat de fotografie si ca nu am mai facut nimic in ultima vreme.
Dar nu e asa... Incerc cu disperare sa intru in lumea fotografiei de stock. De ce zic cu disperare? Pentru ca nu e usor deloc. E chiar foarte greu...
Cerintele sunt foarte mari si examinatorii sunt foarte exigenti.
Pana cum am reusit sa pun si sa vand fotografii pe iStockphoto.com si pe Fotolia.com. E un inceput timid insa munca depusa a fost imensa. Ore intregi de editare si tag-uire. Fiecare fotografie trebuie sa fie perfecta din punct de vedere tehnic si sa aiba un mesaj. Sa vanda ceva... Si, daca la partea tehnica parca parca mai reusesti sa tii stafeta sus daca ai aparatura performanta, la partea de creativitate este foarte mult de lucru. Ca sa vinzi trebuie sa fii inovator!

Update: am reusit sa imi pun fotografiile si pe Shutterstock si incep sa se vanda incet incet. Pana acum nu pot zice ca am facut bani din asta desi am investit deja intr-un aparat fot nou si un computer nou, nemavorbind de timp... Dar exista perspectiva... Asa ca nu imi pierd speranta ca poate deveni profitabila activitatea de fotografiere.

Vedeti portofoliile mele mai jos:


 Shutterstock


My latest images for sale at Shutterstock:


My most popular images for sale at Shutterstock:





https://fliiby.com/?ref=catalingrigoriu

No comments:

Post a Comment